Dwar Bogelf Bataklığı İnstancesi Kılavuzu
Bu kılavuz Bogelf Bataklığı Instance'sinde (Olay yeri) size yardımcı olması için oluşturulmuştur.
Önerilen Seviye: 6. seviye ve üzeri
Ziyaret Süresi: 12 saat
Ziyaret Sıklığı: 3 günde bir defa
Erişim: Irkınıza bağlı olarak, Mentalya Kasabası veya Yamaç Dibi
Instance'ye erişebilmek için takım kurmanız gerekmekte, eğer bir takımdan ayrılırsanız veya takımınızı dağıtırsanız otomatik olarak Instance girişine geri dönersiniz
Instance'nin en önemli özelliği her girişinizde kendini değiştiriyor olmasıdır. Buna karşın, ne kadar değişirse değişsin aşağıdaki algoritmayı izlemektedir.
B = Bataklık Yaratığı
M = Mantarcı Oduni
∅ = Geçiş yok
% = Bu bölgelerden birri rastgele açılmaktadır
Her geçiş, şansınıza bağlı olarak efril, para, evrak yığını, deri ve metal gibi değerli nesneler verebilecek bir adet gizli bölgeye sahiptir. Eğer uslu bir oyuncu olursanız, her geçişte avlanma ekranının sol üst köşesinde yer alan göllerden birinde veya birkaçında bataklık kurbağası bile bulabilirsiniz.
Yaratıklar:
Yakıcı Hakurt (1492 HP) : Bir sınır olmamakla beraber sık sık zehirli ısırık özelleğini kullanabilir. İyileştirme tomarı işe yaramadığından dolayı olabildiğince hızlı bir şekilde öldürülmelidir.
Yakıcı Fitsilya (1603 HP) : Bir sınır olmamakla beraber sık sık zehirli ısırık özelleğini kullanabilir. İyileştirme tomarı işe yaramadığından dolayı olabildiğince hızlı bir şekilde öldürülmelidir.
Mantarcı Oduni (1342 HP) : Özel kılavuzu ezberlediğiniz takdirde gereksiz mantarlara ek şansınıza bağlı olarak şizka mantarı elde edebilirsiniz.
BATAKLIK YARATIĞI:
Hayat puanı: 9202
Tek başına yeteri kadar güçlü olmasının yanı sıra büyü de kullanmaktadır.
Zehirli Sarmaşık: Yaratığa verdiğiniz her çeşit zararı aynı şekilde size yansıtır. Bu etki Kara Büyüleri İndiren Tomar ile kaldırılabilir.
Kalp Gücü: %50 ve %5 hayat puanına indiğinde olmak şartıyla 2 kere canını geri doldurabilir. Bu etki Büyüleri İndiren Tomar ile kaldırılabilir.
Tavsiyeler:
1) Asla ama ASLA blokta durmayın.
2) Takımdaki herkes kara büyüleri indiren tomara sahip olmalı.
3) EN AZ bir kişi büyüleri inderen tomara sahip olmalı.
4) Bölgeyi temizlemiş olsanız dahi, ölen her bir "şey" için Bataklık yaratığı kendi tarafına destek çağıracaktır.
ELDE EDİLEBİLECEKLER:
Eğer kılavuzu okuduysanız, bataklık yaratığı kalbi elde edebilirsiniz. Ayrıca şansınıza bağlı olarak seyrek kemik elde edebilirsiniz
Önerilen Seviye: 6. seviye ve üzeri
Ziyaret Süresi: 12 saat
Ziyaret Sıklığı: 3 günde bir defa
Erişim: Irkınıza bağlı olarak, Mentalya Kasabası veya Yamaç Dibi
Instance'ye erişebilmek için takım kurmanız gerekmekte, eğer bir takımdan ayrılırsanız veya takımınızı dağıtırsanız otomatik olarak Instance girişine geri dönersiniz
Instance'nin en önemli özelliği her girişinizde kendini değiştiriyor olmasıdır. Buna karşın, ne kadar değişirse değişsin aşağıdaki algoritmayı izlemektedir.
B = Bataklık Yaratığı
M = Mantarcı Oduni
∅ = Geçiş yok
% = Bu bölgelerden birri rastgele açılmaktadır
Her geçiş, şansınıza bağlı olarak efril, para, evrak yığını, deri ve metal gibi değerli nesneler verebilecek bir adet gizli bölgeye sahiptir. Eğer uslu bir oyuncu olursanız, her geçişte avlanma ekranının sol üst köşesinde yer alan göllerden birinde veya birkaçında bataklık kurbağası bile bulabilirsiniz.
Yaratıklar:
Yakıcı Hakurt (1492 HP) : Bir sınır olmamakla beraber sık sık zehirli ısırık özelleğini kullanabilir. İyileştirme tomarı işe yaramadığından dolayı olabildiğince hızlı bir şekilde öldürülmelidir.
Yakıcı Fitsilya (1603 HP) : Bir sınır olmamakla beraber sık sık zehirli ısırık özelleğini kullanabilir. İyileştirme tomarı işe yaramadığından dolayı olabildiğince hızlı bir şekilde öldürülmelidir.
Mantarcı Oduni (1342 HP) : Özel kılavuzu ezberlediğiniz takdirde gereksiz mantarlara ek şansınıza bağlı olarak şizka mantarı elde edebilirsiniz.
BATAKLIK YARATIĞI:
Hayat puanı: 9202
Tek başına yeteri kadar güçlü olmasının yanı sıra büyü de kullanmaktadır.
Zehirli Sarmaşık: Yaratığa verdiğiniz her çeşit zararı aynı şekilde size yansıtır. Bu etki Kara Büyüleri İndiren Tomar ile kaldırılabilir.
Kalp Gücü: %50 ve %5 hayat puanına indiğinde olmak şartıyla 2 kere canını geri doldurabilir. Bu etki Büyüleri İndiren Tomar ile kaldırılabilir.
Tavsiyeler:
1) Asla ama ASLA blokta durmayın.
2) Takımdaki herkes kara büyüleri indiren tomara sahip olmalı.
3) EN AZ bir kişi büyüleri inderen tomara sahip olmalı.
4) Bölgeyi temizlemiş olsanız dahi, ölen her bir "şey" için Bataklık yaratığı kendi tarafına destek çağıracaktır.
ELDE EDİLEBİLECEKLER:
Eğer kılavuzu okuduysanız, bataklık yaratığı kalbi elde edebilirsiniz. Ayrıca şansınıza bağlı olarak seyrek kemik elde edebilirsiniz
Yorum Yap